Khamis, 2 September 2010

Kawat, Penerangan dan Petronas Semarakkan Merdeka

Encik Mustaffa (tengah), Ayob (kiri) dan Mohd Rezam (kanan) bersama anggota JPJ dan Polis Trafik melekatkan Jalur Gemilang pada kenderaan.
Jabatan Penerangan Malaysia Negeri Terengganu dengan kerjasama Kelab Wartawan Terengganu (Kawat) dan Stesen Petronas Tok Jamal mengadakan program pengagihan Jalur Gemilang di Stesen Petronas Tok Jamal, Wakaf Mempelam pada 29 Ogos 2010 lalu.

Kira-kira 1,000 Jalur Gemilang diagihkan kepada pelanggan stesen Petronas itu selain pengguna jalan raya.
Ayob melekatkan Jalur Gemilang pada kenderaan diperhatikan oleh Encik Mustaffa, Encik Mohd Rezam dan Penolong Pengarah Jabatan Penerangan Terengganu, Iskandar Jaafar (kanan).
Pemangku Pengarah Jabatan Penerangan Malaysia Negeri Terengganu, Encik Mustaffa Abd Kadir, Presiden Kawat, Sdr Ayob Mamat dan Pengurus Stesen Petronas Tok Jamal, Encik Mohd Rezam hadir pada program itu.

Encik Mustaffa bergambar bersama AJK Kawat dan wartawan pada Program Pengagihan Jalur Gemilang di Stesen Petronas Tok Jamal.
Selepas pengagihan Jalur Gemilang di stesen minyak itu, majlis pengagihan Jalur Gemilang diteruskan pada majlis yang diadakan sebelum berbuka puasa di Restoran Seri Wangsa, Wakaf Mempelam dengan mengagihkan Jalur Gemilang kepada persatuan dan kelab serta badan pertubuhan bukan kerajaan.
Encik Mustaffa (kiri) dan Ayob menyampaikan Jalur Gemilang kepada Wartawan Unit Komunikasi Negeri Terengganu, Aida Abd Rahman.

Tiada ulasan: