Khamis, 2 September 2010

AKKEM: RIYAZ SUMBANGAN PAKEJ EKSKLUSIF RM3,000

  • TERIMA KASIH ... Ayob Mamat (kanan) menerima sumbangan baucer daripada Encik Abdul Shaheed Yusoff di Pulau Duyong baru-baru ini.

Sempena Malam Anugerah Kewartawanan KAWAT-ExxonMobil (AKKEM) 2010 yang akan diadakan tidak lama lagi, Riyaz Heritage Marina Resort and Spa Pulau Duyong telah menyumbangkan baucer penginapan ekslusif bernilai RM3,000.

Baucer berkenaan telah diserahkan Pengurus Besar resort berkenaan, Encik Abdul Shaheed Yusoff kepada Presiden KAWAT, Ayob Mamat di Pulau Duyong baru-baru ini.

Encik Abdul Shaheed berkata, sumbangan itu sebagai penghargaan dan terima kasih pihaknya kepada KAWAT yang selama ini telah memberikan kerjasama yang baik kepada pengurus resort berkenaan.

Bagi Presiden KAWAT, Ayob Mamat, sumbangan itu akan dijadikan hadiah iringan kepada salah satu kategori yang dipertandingan.

AKKEM dijangka diadakan pada minggu pertama Oktober dan sehingga kini YAB Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin telah diundang bagi menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

Tiada ulasan: