Khamis, 11 September 2008

MAKLUMAN DARIPADA SETIAUSAHA KAWAT



Salam sejahtera.

Mesyuarat exco Kawat yang diadakan sebelum ini telah memutuskan beberapa perkara penting untuk makluman kepada semua ahli kelab.

PENUBUHAN J/K PENGURUSAN KELAB: Jawatankuasa ini akan dipengerusikan oleh Presiden, Timbalan Presiden, Setiausaha, Penolong Setiausaha dan Pengerui Biro-Biro. Ia bagi membolehkan hal-hal berkait pentabiran kelab diurus dengan lebih berkesan.

ANUGERAH KAWAT: Terdapat beberapa penyertaan terpaksa ditolak kerana telah melanggar syarat penyertaan dan ia akan dimaklumkan kepada ahli berkenaan.

KEBAJIKAN AHLI: Jawatankuasa telah memutuskan bahawa bayaran kebajikan kepada ahli keluarga ahli sebanyak RM50 dihapuskan berkuatkuasa serta-mereka memandangkan ia dilihat tidak memberi banyak menafaat kepada hasrat kelab untuk mewujudkan satu hubungan silaturrahim di kalangan ahli dengan keluarga mereka. Bagaimanapun Presiden dengan disokong semua Ahli Jawatankuasa BERSETUJU untuk menaikan sumbangan kebajikan ahli daripada RM100 kepada RM150. Bagaimanapun pengurusan kelab hanya bertanggungjawab terhadap borang yang dihantar kepada Pengerusi Biro Kebajikan, En. Rosamiza Omar sahaja.

YURAN KEAHLIAN: Semua ahli yang tidak menghadiri mesyuarat agung tahunan kelab DIWAJIBKAN menjelaskan yuran tahunan semasa dengan seberapa segera. Sila hubungan Bendahari Kawat, Saudara Abdul Mubin Ismail bagi tujuan tersebut.

Untuk makluman semua ahli, tahun ini genap 26 tahun dan Kawat akan meningkatkan program atau aktiviti mempromosikan Kawat agar kita lebih dikenali, sekaligus mewujudkan jalinan kerjasama erat dengan pelbagai pihak di negeri ini.

Terima kasih.


Tiada ulasan: